عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مصاحبه ی فرهاد مجیدی با خبر ورزشی


مصاحبه ی فرهاد مجیدی با خبر ورزشی

بازی با سایپا را دیدی ؟

بله...خوشحالم هواداران استقلال دوستم دارند و این برایم ارزشمند است ولی از یک جهت هم می ترسم

از چی ؟

از این که اسمم بشود چماق!نمیخواهم نامم برای استقلال سنگین شود...دست تک تک هواداران را می بوسم آنها مرا فرهاد مجیدی کرده اند من هم به عشق آنها میخواستم فوتبالم را در استقلال تمام کنم اما نشد

حالا که نشد نمیخواهم تمرکز بازیکنان بهم بریزد...از هواداران تقاضا میکنم تیم را تشویق کنند.آنها بدون پول و برای عشقشان بازی میکنند و این خیلی ارزشمند است.هواداران به من لطف دارند انشالله مشکل گلزنی هم حل می شود...بزرگان استقلال رفتند ولی فقط استقلال ماند...من که انگشت کوچیکه آنها هم نمی شوم

به سپاهان نمی روی؟

نه...من از باشگاههای ذوب آهن و سپاهان بی نهایت تشکر میکنم اما فکر کنم هواداران دوست نداشته باشند مرا در ایران با پیراهن دیگری ببینند...واقعیت این است در ایران پیراهن تیم دیگری غیر از استقلال به تنم نمی رود

وقتی اینهمه استقلال را دوست داری کاش به این تیم می رفتی

یکی دو جا خواندم مجیدی برای استقلال شرط گذاشته...من شرطی نگذاشته ام فقط میگویم در باشگاه استقلال به من یاد دادند به بزرگترم احترام بگذارم...امیرحسین صادقی وقتی با این سابقه آمد بازوبند را به من داد شعور بالایش را به رخ کشید

برای من فزق نمی کند مربی یا مدیرعامل چه کسی باشد.فقط استقلال و هوادارانش می ماند که باید قدر دانست.من با برد تیم محبوبم خوشحال و با شکستش ناراحت میشوم و امیدوارم دیگر شکستی نبینم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی,کاپیتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com